tiistai 10. joulukuuta 2013

Luukku 10 Suhteeni kaneihin

 Elmeri luottaa yleensäkin kaikkiin ihmisiin, mutta sillä on kaksi mieli-ihmistä ja he ovat minä ja isäni. Elmeri saa meiltä useiten nameja ja rapsutuksia, jolloin tottakai meidän kanssa ollaan parasta kamua. Elmeri nuolee minua, muttei ketään muuta.
 Bella on meidän talossa ollut vasta muutaman kuukauden, joten mitään erityistä sidettä sillä ei ole kenenkään kanssa. Mutta minun se antaa silittää rauhassa, ja jopa ottaa syliin, koska tietää saavansa minulta namin.
 Myrsky on kuin oma vauva, kun se luottaa tarpeeksi. Minut se tunnistaa, ja osaa olla minun kanssa nätisti. Poika on tottunut minuun. Sylissä se tykkää olla :3
Lady on aika samanlainen kuin Myrsky, ja vaikka kani onkin siskoni luottaa se enemmän minuun, johtuen kaiketi siitä, että minä yleensä siivoan sen häkkiä. Lady rakastaa rapsuttelua, muttei niinkään sylittelyä :)

Tässä jonkinmoinen, kysykää jos jäi epäselväksi jotain?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymit olkaahan kiltisti, jotta kommentointi lupa säilyy teilläkin!