sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Unelmieni kanila

Kerron teille nyt millainen olisi minun unelmieni kanila. Syy miksi en kerro mikä on minun unelmieni kani, on se että minulla on jo 4 (++poikaset) unelmien kania :3 Kaikki niin erilaisia persoonia! 
Minun unelmien kanila olisi navetta tai talli, joku pieni. Tytöt asuisivat kaikki (toiveissa ja yrityksen alla kesällä) samassa karsinassa, ja heillä olisi luukku ulkoaitaukseen. Pojat asuisivat tietty yksinään, mutta heilläkin olisi omat vähän pienemmät ulkohäkit, jonne vapaa pääsy.  
Sitten olisi vielä joku ulkotarha, joka olisi tehty ison trampoliinin kehikosta. Siellä saisivat kaikki olla vuorollaan. Tallin päässä olisi ns. varustehuone ja heinille oma loossi. Minulla olisi myös iso kasvimaa, jossa pupuille kesällä kasvaisi paljon porkkanaa, salaattia ja muuta tuoretta. Kuva ehkä kertoo enemmän toiveistani, joten väsäsin maailman parhaalla (:p) piirtoohjelmalla Paintilla kuvan;
Siinä. Millainen on teidän unelma kanilanne? :) Olisi kiva kuulla ja mikäettei nähdäkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anonyymit olkaahan kiltisti, jotta kommentointi lupa säilyy teilläkin!