torstai 29. syyskuuta 2016

Monenlaisia muutoksia ja uusi tulokas!

 Siitä on kuukausi, kun olen viimeksi kirjoittanut tänne mitään. Ei ole oikein ollut intoa, aihetta tai aikaakaan kirjoittaa tänne. Viimeaikoina minulla ei ole myöskään ollut konetta, sillä koneeni on temppuillut jo reilun viikon. Nytkään en ole omalla koneellani. Paljon on tapahtunut sitten viimeksi kuin kirjoitin. 
Ensinnäkin muutimme Nikitan ja Bellan kanssa yksiöön kerrostaloon. Olemme siellä nyt kuukauden asuneet ja pikkuhiljaa omat rutiinit alkavat syntyä. Sen lisäksi minulla alkoi työssäoppiminen vanhainkodissa. Minua jännitti se paljon, mutta nyt en haluaisi kouluun palatakkaan. Työ siellä on ollut todella mielenkiintoista ja kivaa, mutta myös raskasta. Vuorotyö on aika voimaa vievää.
Youtuben puolelle tein pari viikkoa sitten videon, johon pääsette klikkaamalla tästä -->  KANIEN ILTARUTIINI
Mutta nyt postauksen varsinaiseen asiaan! Fiona palasi kotiin!! Kävin sen kaksi viikkoa sitten itse hakemassa kotiin. Sillä on nyt jäätävä karvanvaihto ja kuvissa se näyttää aivan hassulta. 
 Fiona ei tullut yksin. Fionan tytär Karvakaaoksen Hoya muutti minulle sijoitukseen. Tämä pieni riiviö sai kutsumanimekseen Valma. Pääsee karkaamaan mitä pienemmistä koloista, joten kun tulin vanhempieni luokse yöksi piti riiviökaksikko ottaa mukaan :D Siksi päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja kuvata niitä.

2 kommenttia:

Anonyymit olkaahan kiltisti, jotta kommentointi lupa säilyy teilläkin!